Wednesday 24 October 2012

Nak Balik Kampung.... :)

Haaiihh...pagi2 dah penat pasal pagi2 tadi aku buat kek coklat utk bwk blk kg..hikhikhik..ni 1st time aku buat kek coklat tu..aku ikut resepi google je la..hehehe..tak tau la sedap ke tak..aku ni bukan suke sangat makan bende yg aku buat sendiri..takuttt...hakhak...aku lebey suke makan cake2 yg ade kat coffee bean je..hikkss..tapi ni sebab angin aku baik..aku buat lah...nape angin aku baik ek harini..??huhu..sebab semalam aku ade buat salah kat husband aku...hukkss..aku telah membeli handbag online..huwaaa!!!kalau dia tau mesti bebel..adoii...aku beli sebab aku suke sangat brand tu....tetibe tengok die murah..tu yg aku beli..tapi pakai credit card aku lah...huhu..nanti aku bayar la sikit2..ceh,keje pun tak nak bayar sikit2 ek..mesti la pakai duit husband jugak kan..hmm...mcm mane nak cakap dgn dia ni ek...belum berani lagi..tunggu barang sampai baru cakap lah..huhu...rasenya mesti kene bebel jugak..pasal bulan ni kiteorg memang sakit sikit..aarrgghh...nak buat macam mane..iman aku tak kuat... :( nanti aku kurangkan la perbelanjaan lain kan..kihkih..

       Ni jap lagi nak balik kampung la kat kluang...tapi belum kemas bag lagi..husband pun cakap die balik lambat sket..boley la relax2 jap..lagipun pinggang macam nak patah dah nih..huhu..mcm mane la org yg boley masak banyak2 ek dalam satu mase..tak pengsan ape..aku memang sbb tak suke pun buat keje dapur..ikut mood jerrrr...hmm..aku macam nak tido jap je nih..hehehe..tapi tak berani lah..takut terlajak nnt..dah la husbnd cakap die balik trs nak bertolak..takut jmmd..hsbnd aku mmg lah tak suke kene jmmd..nanti muke masam jer..pastu lagi die menyirap agaknya pasal aku suke pasang radio kuat2 pastu nyanyi skali..hikhik...mmg aku suke.. :)) aku kan jakun dengan radio..hikhik..ah biar lah..memang dari lahir aku dah mcm ni..huahuahua...alarr..lagipun suara aku bukan macam katak puru pun..ade la sikit mcm adira bile bangun tido..ngehngehngeh...Eyh ok la..nak buat keje laa..nanti2 sambung lagi yer..muah2..babye

No comments:

Post a Comment