Wednesday 24 October 2012

Tengah Tunggu Husband...

Hmm...tengah tunggu husband ambik ni nak dinner...satu harini aku makan tiramisu yg aku buat semalam jer...huhu..memang salu mcm ni...tak lapar sangat pun bile duduk rumah..so boley la jaga badan sikit..hehehe..harini aku mintak husband bawak makan kat kinsahi..kedai makan japanese kat Jusco Tebrau City.. alang2 kat sana nanti..aku nak beli belt sebenarnya..skarang seluar aku banyak yg dah longgar...kurus la tuh konon..hikhik..memang la dah ade belt..tapi tak best sangat..hikhikhik..aku ade suke satu tu brand seed..cute je color die..dari haritu nak beli..tak beli2 pun..lagipun bulan ni aku xde pun shopping ape2 lagi..so ni yg nak beli belt ni..aku memang ade sakit sikit...huhu..mesti nak membeli..walaupun bende dah ade..hehehe..tapi xpe lah kan..bukan aku belanja beribu pun tiap bulan..hikkkss...utk therapy diri je nih..kihkih...
     
      Dari pukul 5:30pm tadi aku tunggu husband aku...tak sampai2 lagi..memang die g jumpa client dulu..aku memang la tak sabar kan..bukan pasal tak sabar nak dinner..pasal tak sabar nak beli belt tu..kahkahkah...patutnya ptg tadi aku ingat nak g beli..tapi alahai malasnya harini nak drive...dari pagi sampai ke tgh hari aku dok google resepi orang..hikhikhik..biaselah aku ade minat baru skarang..suke memasak pulak..haaiihh..aku pun geli dengar bile aku memasak..huhu..tapi dari aku boring tak buat apa kan..baik aku belajar masak utk husband aku kan..hehehe...memang la sebenarnya aku memang ade keje..kene buat gelang..tapi tu sume ikut mood aku jugak..hehe..takde mood,aku takde idea nak buat gelang tu nanti...hikkss..ade je alasan kan...nanti next week aku buat la gelang pulak...and makan kat luar..aku selalu berubah2..haha..mcm tak tetap pendirian gitu kan..hukkss

       Macam banyak pulak sebenarnya yg aku nak bebel ni..tapi husband aku dah call la..die on the way.. so aku kene la siap touchup2 sikit..hehe..tapi sejak2 ni aku dah jarang keluar rumah make up..nape tah..malas agaknya..huhu..so ni aku hanya pakai lipstick je.. :) sebab kalau kuar dengan husband..nanti cepat je die nak balik...rugi make up aku nanti..hihi..Oklah,lain2 kali nnt sambung lagi cite lain..ni nak kene siap dah...babye...

No comments:

Post a Comment